petek, 3. november 2017

Whimsical girls

Uf... dolgo cajta me ni bilo... me kar malo peče vest. Pa ne, da nisem ničesar ustvarjala, samo objavljala nisem. Lenoba lena... Priznam, da mi je lažje objavljati na Facebooku. Slikaš, klikneš, pa je gor :) Tako da če koga zanima, je moja stran na FB-ju Vesela soba... itak ;)

No, pa preidimo k današnjemu postu. Zadnje čase sem voščilnice dala na stranski tir, pa ne zaradi izgube interesa, temveč zaradi novega interesa. Treba je širiti svoja znanja, kajne? Kot sem že nekaj časa nazaj napisala, obožujem stil risanja Jane Davenport, Danielle Donaldson itd. Risanje je zame totalno sproščanje. Iz nule začeti pa ni lahko. Pregledala sem ogromno tutorialov, knjig, slik... Naučiti se preliti svojo idejo na papir res ni enostavno. Ampak počasi in z vztrajnostjo bom prišla tudi do tega znanja oziroma do tega, da bom zadovoljna z rezultatom. Važno je, da pri tem uživam, kajne?

Tukaj je pa nekaj poskusov. Ta je bila prva (akvarelna tehnika):


Nato sem poskusila z akrili:


Nato sem prešla spet na akvarele:


Najbolj mi leži akvarelna tehnika, ker lahko bolj "packaš" in obožujem to prelivanje barv. Tako, to je to. Upam, da bo naslednji post kmalu... ;)


2 komentarja:

  1. Tjaša, z eno besedo: fantastično! Enkratni obrazi, lepo narisani, super pobarvani. Lepo, da širiš znanje in zanimanje. Upam, da bo naslednja objava kaj hitro.

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni so čisto vse čudovite, dobro ti gre od rok :)

    OdgovoriIzbriši